تصویر جدید شیائومی ۱۲ اولترا، درستی رندرهای پیشین و برآمدگی غول‌پیکرش را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصویر جدیدی از نمونه‌ی واقعی گوشی موردانتظار شیائومی ۱۲ اولترا دردسترس قرار گرفته است که با رندرهای منتشرشده‌ی قبلی از این دستگاه مطابقت دارد.

حساب کاربری Shadow_leak در توییتر عکس جدیدی از نمونه‌ی واقعی پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی، یعنی شیائومی ۱۲ اولترا، به‌اشتراک گذاشته است. این تصویر نشان می‌دهد که غول فناوری چینی روی دوربین پرچم‌دار بعدی خود بسیار تمرکز دارد و این موضوع با اطلاعاتی که قبلاً از این دستگاه فاش شده است، مطابقت دارد. این شرکت وعده داده است که امسال اولین گوشی هوشمند خود را با همکاری لایکا عرضه خواهد کرد و جالب اینکه لوگو لایکا را نیز می‌توان در این تصویر جدید مشاهده کرد.

به‌گزارش Gizchina و با استناد به شایعات قبل، شیائومی ۱۲ اولترا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) بهره خواهد برد. از قرار معلوم این دوربین را یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی همراهی خواهند کرد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود این گوشی به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1، نمایشگر ۶٫۷۳ اینچی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات مجهز باشد.

افشاگر معروف خبرهای فناوری، DigitalChatStation، قبلاً اطلاعات جالبی درباره‌ی شیائومی ۱۲ اولترا منتشر کرده است. به‌گفته‌ی او، گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی با کد L2S و L1 و L3S حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهند شد. این کد‌ها به‌ترتیب به شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ اس و شیائومی ۱۲ اس‌ پرو مربوط‌‌‌اند. براساس پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ اولترا در ماه جولای رسماً معرفی شود. در‌ادامه، می‌توانید رندرهایی را مشاهده کنید که قبلاً از این گوشی پرچم‌دار منتشر شده است.

به‌گفته‌ی یوگس برار که پیش‌از‌این جزئیات دقیقی درباره‌ی برخی از قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند پیکسل ۶ و موتورولا Edge 30 فاش کرده بود، شیائومی ۱۲ اولترا از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی نخواهد کرد و قدرت شارژ سیمی و بی‌سیم این دستگاه به‌ترتیب ۶۷ و ۵۰ وات خواهد بود. برار همچنین مدعی شده است که پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره نخواهد برد و درواقع، این شرکت از مجموعه‌دوربین‌هایی شبیه به شیائومی ۱۱ اولترا در شیائومی ۱۲ اولترا استفاده خواهد کرد.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه