سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

44209222051

شرایط گارانتی ۶ ماهه لوازم جانبی تات موبایل

مقدمه

مشتری گرامی، از اینکه تات موبایل را برای خرید لوازم جانبی موبایل انتخاب کرده‌اید، سپاسگزاریم. ما در تات موبایل با هدف ارائه خدمات حرفه‌ای، باکیفیت و مشتری‌مدار، برای برخی از کالاهای جانبی، گارانتی 6 ماهه ارائه می‌دهیم. مطالعه دقیق شرایط گارانتی، به شفافیت بیشتر رابطه میان ما و شما کمک می‌کند.

۱. اقلام مشمول گارانتی

🔸 کالاهای مشمول گارانتی 6 ماهه لوازم جانبی تات موبایل عبارتند از:

کابل شارژ، آداپتور و شارژر

پاوربانک، اسپیکر، هندزفری و هدست بلوتوثی

پایه نگهدارنده، تبدیل و تجهیزات جانبی مشابه

ساعت‌های هوشمند دارای لیبل گارانتی تات موبایل

📌 فقط کالاهایی که دارای برچسب گارانتی معتبر تات موبایل بوده و از طریق فروشگاه‌های رسمی یا سایت تات موبایل خریداری شده باشند، تحت پوشش این ضمانت قرار دارند.

۲. شرایط بهره‌مندی از گارانتی

✅ در صورت بروز ایراد فنی ناشی از کیفیت ساخت در مدت ۶ ماه از تاریخ خرید:

ارائه فاکتور معتبر خرید الزامی است.

کالا باید به همراه بسته‌بندی و متعلقات اصلی بازگردانده شود.

وضعیت فنی کالا توسط کارشناس تات موبایل بررسی و تعیین‌تکلیف می‌شود.

۳. موارد ابطال گارانتی

در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر، گارانتی کالا فاقد اعتبار خواهد بود:

❌ آسیب‌دیدگی فیزیکی مانند ضربه، شکستگی، آب‌خوردگی، یا تغییر شکل
❌ باز شدن دستگاه یا دستکاری توسط افراد غیرمجاز
❌ نصب نرم‌افزارهای غیر رسمی روی ساعت‌های هوشمند
❌ استفاده از شارژر یا کابل غیراستاندارد
❌ مخدوش شدن برچسب گارانتی یا شماره سریال دستگاه

۴. موارد خارج از تعهد گارانتی

🔹 کاهش ظرفیت باتری ناشی از استفاده مداوم
🔹 اختلال در عملکرد به دلیل اتصال به دستگاه معیوب
🔹 پارگی کابل یا سایش فیزیکی ناشی از استفاده نادرست
🔹 هرگونه مشکل نرم‌افزاری که در اثر نصب نادرست برنامه‌ها به‌وجود آمده باشد

 

۵. فرآیند رسیدگی به درخواست گارانتی

🔸 مشتری موظف است در صورت مشاهده ایراد، در اسرع وقت کالا را به همراه فاکتور و بسته‌بندی کامل به فروشگاه ارائه دهد.

🔹 حداکثر زمان بررسی کارشناسی ۳ روز کاری خواهد بود.

🔸 در صورت تأیید ایراد فنی، یکی از اقدامات زیر انجام می‌شود:

تعویض کامل کالا (در صورت مراجعه در ۷ روز اول)

تعمیر رایگان و تخصصی کالا (در مراجعات بعد از ۷ روز)

بازگشت وجه در صورت عدم امکان تأمین یا تعمیر کالا با هماهنگی مشتری

۶. مسئولیت‌ها و هزینه‌ها

🔹 هزینه ارسال کالا به فروشگاه برای بررسی گارانتی، بر عهده مشتری است.
🔹 در صورت تأیید نشدن ایراد، کالا بدون تعمیر بازگردانده خواهد شد.
🔹 تات موبایل هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده روی ساعت‌های هوشمند ندارد. لطفاً پیش از مراجعه، اطلاعات مهم خود را حذف یا پشتیبان‌گیری نمایید.

۷. نکات پایانی

✅ گارانتی 6 ماهه لوازم جانبی تات موبایل تنها شامل کالاهای دارای لیبل رسمی گارانتی و فاکتور معتبر است.
✅ لوازم مصرفی نظیر قاب، گلس، کابل‌های بدون مدار، و محصولات فاقد برچسب گارانتی مشمول این شرایط نخواهند بود.
✅ استفاده از خدمات گارانتی به منزله پذیرش کامل مفاد این سند از سوی مشتری است.

📢 تات موبایل همواره در کنار شماست تا تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید لوازم جانبی و گجت های هوشمند داشته باشید.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول