مقدمه
مشتری گرامی، از اینکه تات موبایل را برای خرید لوازم جانبی موبایل انتخاب کردهاید، سپاسگزاریم. ما در تات موبایل با هدف ارائه خدمات حرفهای، باکیفیت و مشتریمدار، برای برخی از کالاهای جانبی، گارانتی 6 ماهه ارائه میدهیم. مطالعه دقیق شرایط گارانتی، به شفافیت بیشتر رابطه میان ما و شما کمک میکند.
۱. اقلام مشمول گارانتی
🔸 کالاهای مشمول گارانتی 6 ماهه لوازم جانبی تات موبایل عبارتند از:
پاوربانک، اسپیکر، هندزفری و هدست بلوتوثی
پایه نگهدارنده، تبدیل و تجهیزات جانبی مشابه
ساعتهای هوشمند دارای لیبل گارانتی تات موبایل
📌 فقط کالاهایی که دارای برچسب گارانتی معتبر تات موبایل بوده و از طریق فروشگاههای رسمی یا سایت تات موبایل خریداری شده باشند، تحت پوشش این ضمانت قرار دارند.
۲. شرایط بهرهمندی از گارانتی
✅ در صورت بروز ایراد فنی ناشی از کیفیت ساخت در مدت ۶ ماه از تاریخ خرید:
ارائه فاکتور معتبر خرید الزامی است.
کالا باید به همراه بستهبندی و متعلقات اصلی بازگردانده شود.
وضعیت فنی کالا توسط کارشناس تات موبایل بررسی و تعیینتکلیف میشود.
۳. موارد ابطال گارانتی
در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر، گارانتی کالا فاقد اعتبار خواهد بود:
❌ آسیبدیدگی فیزیکی مانند ضربه، شکستگی، آبخوردگی، یا تغییر شکل
❌ باز شدن دستگاه یا دستکاری توسط افراد غیرمجاز
❌ نصب نرمافزارهای غیر رسمی روی ساعتهای هوشمند
❌ استفاده از شارژر یا کابل غیراستاندارد
❌ مخدوش شدن برچسب گارانتی یا شماره سریال دستگاه
۴. موارد خارج از تعهد گارانتی
🔹 کاهش ظرفیت باتری ناشی از استفاده مداوم
🔹 اختلال در عملکرد به دلیل اتصال به دستگاه معیوب
🔹 پارگی کابل یا سایش فیزیکی ناشی از استفاده نادرست
🔹 هرگونه مشکل نرمافزاری که در اثر نصب نادرست برنامهها بهوجود آمده باشد
۵. فرآیند رسیدگی به درخواست گارانتی
🔸 مشتری موظف است در صورت مشاهده ایراد، در اسرع وقت کالا را به همراه فاکتور و بستهبندی کامل به فروشگاه ارائه دهد.
🔹 حداکثر زمان بررسی کارشناسی ۳ روز کاری خواهد بود.
🔸 در صورت تأیید ایراد فنی، یکی از اقدامات زیر انجام میشود:
تعویض کامل کالا (در صورت مراجعه در ۷ روز اول)
تعمیر رایگان و تخصصی کالا (در مراجعات بعد از ۷ روز)
بازگشت وجه در صورت عدم امکان تأمین یا تعمیر کالا با هماهنگی مشتری
۶. مسئولیتها و هزینهها
🔹 هزینه ارسال کالا به فروشگاه برای بررسی گارانتی، بر عهده مشتری است.
🔹 در صورت تأیید نشدن ایراد، کالا بدون تعمیر بازگردانده خواهد شد.
🔹 تات موبایل هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده روی ساعتهای هوشمند ندارد. لطفاً پیش از مراجعه، اطلاعات مهم خود را حذف یا پشتیبانگیری نمایید.
۷. نکات پایانی
✅ گارانتی 6 ماهه لوازم جانبی تات موبایل تنها شامل کالاهای دارای لیبل رسمی گارانتی و فاکتور معتبر است.
✅ لوازم مصرفی نظیر قاب، گلس، کابلهای بدون مدار، و محصولات فاقد برچسب گارانتی مشمول این شرایط نخواهند بود.
✅ استفاده از خدمات گارانتی به منزله پذیرش کامل مفاد این سند از سوی مشتری است.
📢 تات موبایل همواره در کنار شماست تا تجربهای مطمئن و رضایتبخش از خرید لوازم جانبی و گجت های هوشمند داشته باشید.