سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

44209222051

رویه های بازگرداندن کالا

رویه های بازگرداندن کالا

نحوه درخواست و استفاده از ضمانت 7 روزه تات موبایل:

  • قبل از هر گونه اقدام با مسئولین پشتیبانی تماس حاصل شود.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه اینترنتی تات موبایل اکیدا خودداری نمایید.
  • برای ارسال کالا، محصول به همراه تمامی متعلقات مانند شارژر، کابل، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و … در جعبه محصول بسته بندی و ارسال گردد.
  • از نوشتن هرگونه آدرس یا توضیحات بر روی جعبه کالا و یا اعمالی که باعث مخدوش شدن جعبه دستگاه می شود به منظور دریافت خدمات و ضمانت خودداری نمایید.
  • به منظور تست دستگاه خواهشمند است تمامی موارد امنیتی مانند Password و … برداشته شود.
  • خواهشمند است در صورت سکونت در سبزوار برای بازگرداندن کالا با مسئولین سایت هماهنگی لازم انجام گردد.
  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که بسته ارسالی از طریق پست پیشتاز، حتما و باید بیمه (اظهار شده) شود؛ در غیر این صورت از پذیرش کالای مرجوعی شما معذوریم.
  • در صورت هماهنگی با مسئولین پشتیبانی و تایید برای ارسال، حداکثر 24 ساعت پس از تایید، کالا به شرکت پست تحویل گردد و کد رهگیری پستی طی پیامی اطلاع داده شود. در غیر این صورت خدماتی از جانب سایت تات موبایل ارائه نخواهد شد.
  • هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه ها (در صورت عدم ارائه رسید پست پیشتاز) ندارد.
  • در صورتی که کالا هدیه باشد و به همراه خود رسید خرید نداشته باشد، پیش فاکتور ایمیل شده را پرینت و یا کد سفارش خود را به صورت جداگانه بر روی کاغذ نوشته و ارسال نمایید.
  • کالای خود را به آدرس سبزوار خیابان فرمانداری روبروی ساختمان پزشکان امین – تات موبایل به صندوق پستی 9613856873 و شماره تماس 44231340-051 ارسال نمایید.
  • در صورت تایید اظهارات مشتریان توسط واحد خدمات پس از فروش، هزینه ارسال کالا بر عهده تات موبایل خواهد بود.
  • در صورت ارسال با پست پیشتاز، عکس یا اسکن رسید خود را به ایمیل mobile1340.com ارسال نمایید.
  • در صورت انصراف از خرید و عدم تایید اظهارات مشتریان توسط واحد خدمات پس از فروش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتریان می باشد.
  • ارائه ضمانت نامه و کارت گارانتی کالا الزامی می باشد.
  • این ضمانت تنها مربوط به دستگاه اصلی می باشد و لوازم جانبی و مصرفی همراه کالا (شارژر، هندزفری، باتری، کاور و…) را شامل نمی شود.
  • ارسال کالا به فروشگاه تات موبایل جهت دریافت خدمات گارانتی بر عهده مشتری می باشد و کالا باید در بسته بندی اصلی خود جهت دریافت خدمات ارسال شود.
  • در صورت لغو سفارش به هر علت، وجه پرداختی تنها به شماره شبای حساب بانکی صاحب پروفایل مرجوع می شود، لذا تمامی مشتریان موظف هستند با نام واقعی خود در سایت ثبت نام و خرید نمایند.
  • در صورت لغو سفارش به هر علت، عودت وجه پرداختی 48 الی 72 ساعت کاری بعد از تایید لغو توسط تات موبایل، انجام می گردد.

 

روند رسیدگی به موارد درخواستی مشتریان جهت دریافت ضمانت 7 روزه:

  • بعد از بررسی های انجام شده توسط مسئولین پشتیبانی سایت در صورت تایید موارد ذکر شده از سوی مشتری بنا به درخواست ایشان کالا برای ایشان تعویض و در صورت عدم موجودیت کالا مبلغ پرداختی مرجوع می گردد.
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد در صورت درخواست مشتری، کالای دیگری برای ایشان ارسال می گردد. در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از سوی مشتری بیشتر باشد، ایشان ملزم به پرداخت ما به التفاوت خواهند بود. این مورد برای تات موبایل هم صدق می کند و در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از کالای خریداری شده کمتر باشد این شرکت ملزم به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود.
  • مدت زمان ارائه خدمات به مشتریان از لحظه تحویل کالا 48 ساعت می باشد.
  • بعد از مشخص شدن وضعیت کالا در واحد پشتیبانی با توجه به هماهنگی های لازم با مشتریان، سرویس در مدت زمان حداکثر 48 ساعت به ایشان ارائه می گردد.
  • ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان خدمات پس از فروش می باشد.

 

ضمانت اصالت کالای تات موبایل

تات موبایل اصالت تمامی کالاهای خود را تضمین میکند و به شما این اطمینان را می دهد که تمامی کالاهای ارائه شده در وب سایت تات قانونی هستند.کالاها دارای هولوگرام و برچسب معتبر هستند.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول