سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شرایط گارانتی محصولات

شرایط گارنتی

کالاهای دارای هولوگرام تاتـــ موبایل شامل7 روز مهلت تست و 1 ماه گارانتی یا 3 ماه و 6 ماه گارانتی تعویض بستگی به خرید محصول  از زمان ارسال به وسیله پست برای خریداران اینترنتی می باشد.
کالاهایی که گارانتی(تاتـــ موبایل)هستند فقط با کالاهای مشابه تعویض می گردد و به هیچ وجه مرجوع نمی گردد.

شرایط گارانتی قطعات موبایل(تاچ و ال سی دی)

در صورت تغییر در شکل ظاهری محصول، مخدوش شدن هولوگرام ، برداشته شدن برچسب محافظ ال سی دی و تاچ یا خم شدن فلت ،شکستگی، گارانتی آن باطل خواهد شد.

شرایط برگشت هزینه:

1.شرایط برگشت وجه 7 روز بعد از دریافت توسط شمااست اگر بعد از 7روز درخواست بازگشت وجه داده شود متاسفانه امکان تعویض فقط برای شما وجود دارد.

2. بعد از ارسال کالا که بین 2تا 4روز از زمان ارسال شما تا تحویل پست به ما طول خواهد کشید بعد از دریافت کالا بین 1تا 10روز کاری زمان نیاز هست تا پروسه بازگشت وجه انجام شود

موارد زیر شامل گارانتی نمیشوند:

1. اگر براثر استفاده نادرست از باتری گوشی شما باد کرده و شکل باتری گوشی از حالت معمول خارج شود

2. اگر در زمان استفاده از تاچ فلت و یا چسپ تاچ و ال سی دی خش دار شود یا کنده شود یا به هر طریق مشکلی در ظاهر تاچ و قطعات آن به وجود بیاید گارانتی پذیرفته نخواهد شد.

 

 

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا   روز پس از دریافت کالا، به تاتـــ موبایل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به تاتـــ موبایل بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد;

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش تاتـــ موبایل از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به تاتـــ موبایل بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود;

اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید، باید قبل از ارسال کالا سریعا به تاتــ موبایل اطلاع دهید.

روند بازگشت پول بین 1 الی 3 روز کاری انجام خواهد شد.

برگشت به بالا
تجربه، اطمینان، تخصص
eget libero massa ut dictum Donec porta. quis, felis adipiscing tristique
0
X
x کارایی بهتر در اپلیکیشن دانلود برنامه